Wensen – Suggesties of Klachten
Wensen, suggesties of klachten?
Heeft u wensen, suggesties of klachten neem dan contact op met Bewonerscoördinator en/of eventueel met de Cliëntenraad van het Rosa Spier Huis in Laren
Wij horen het graag
De medewerkers en directie van het Rosa Spier Huis zetten zich dagelijks is om de zorg- en dienstverlening zo goed mogelijk te laten aansluiten bij de wensen van de bewoners en hun naasten. Als u een ander idee heeft over de kwaliteit van onze dienstverlening, dan horen wij dat graag.
Voor bewoners Appartementen
Storingsmeldingen Appartementen
Voor storingsmeldingen neemt u contact op met de receptie. Buiten kantoortijden wordt u te woord gestaan door een zorgmedewerker, die kan, indien noodzakelijk contact opnemen met onze facilitaire dienst.
Klachten over dienstverlening
Heeft u een klacht? Bespreek dat dan in eerste instantie met de betreffende medewerker, komt u er niet uit, neem dan contact op met diens leidinggevende of de bewonerscoördinator.
Klachten over zorgverlening
Heeft u een klacht? Bespreek dit dan in eerste instantie met de betreffende medewerker, komt u er niet uit neem dan contact op met uw EVV’er (eerstverantwoordelijk verzorgende) of één van onze teamleiders Zorg.
Bewoners Toneelspeler of Danser
U kunt met al uw vragen, klachten of opmerkingen terecht bij uw EVV’er of de teamleider Zorg
Komt u er toch samen niet uit?
Er zijn twee mogelijkheden:
1. Klacht indienen bij Bestuurder/directie: telefoon 035-5386797 of mail directie@rosaspierhuis.nl
2. Ondersteuning en bemiddeling externe klachtenfunctionaris
Let op; deze biedt uitsluitend ondersteuning aan bewoners mét een zorgindicatie
Gaat u liever het gesprek aan met iemand anders of komt u er niet uit: dan kunt u contact opnemen met de externe klachtenfunctionaris. Deze informeert u over de procedure, adviseert en biedt desgewenst ondersteuning en kan in uw situatie bemiddelen.
Een klachtenfunctionaris zal proberen tot een wederzijds bevredigende oplossing te komen. Lukt dit niet, dan kan de klacht ook ingediend worden bij de Commissie Klachtbehandeling van de Stichting Onafhankelijke klachtbehandeling. (voor klachten over onvrijwillige zorg dient u contact op te nemen met de Vertrouwenspersoon van Zorgstem (zie brochure).
Contactgegevens, werkwijze en toelichting treft u in de brochure van het Rosa Spier Huis.
klik hier voor de brochure van het Rosa Spier Huis